اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

گلکسی تب E رسما معرفی شد

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ
در ادامه معرفی تبلت‌های ارزان‌قیمت، امروز سامسونگ رسما از گلکسی تب E رونمایی کرد. این تبلت اندرویدی با قیمت پایینی عرضه شده و بنابراین نمی‌توان انتظار سخت افزار پرقدرتی از آن داشت.

گلکسی تب E دارای یک ضخامت 8.5 میلیمتری، وزنی 490 گرمی و صفحه نمایشی 9.6 اینچی با رزولوشن HD است. پردازنده آن یک مدل چهارهسته ای 1.3 گیگاهرتزی است که اگرچه مدل آن از سوی سامسونگ اعلام نشده، اما احتمالا از نوع Spreadtrum SC7730SE باشد.

این تبلت ظاهرا از اندروید لالی‌پاپ محروم است و سامسونگ از اندروید کیت‌کت در آن استفاده کرده که به برنامه‌های پیشفرض تولیدی مایکروسافت مجهز است. 

دوربین جلو و عقب آن هم به ترتیب 2 و 5 مگاپیکسل انتخاب شده و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به رمی 1.5 گیگابایتی، هشت گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از MicroSD اشاره کرد. این تبلت ظرفیتی 5000 میلی آمپرساعتی دارد.

از این تبلت دو مدل Wi-Fi و 3G معرفی شده که قیمت وای‌فای‌دار آن 225 دلار است. گلکسی تب E در انتهای همین ماه در کشور تایوان راهی بازار می‌شود و احتمالا با فاصله ای کم به دیگر بازارها نیز راه پیدا می‌کند.






منبعPhone Arena
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
رضا پارسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی