اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

ل‌جی که در سال‌های اخیر با معرفی مانیتورهای حرفه ای و ارزان‌قیمت محبوبیت زیادی در میان مشتریان بازار به دست آورده، این بار نیز زودتر از رقبایش فروش یک محصول جدید را آغاز کرده است.

ال‌جی رسما اعلام کرد که از همین ماه اولین مانیتور مجهز به تکنولوژی AMD FreeSync را به بازار می‌فرستد. این مانیتور دارای یک صفحه‌نمایش 27 اینچی است و با شماره سریال 27MU67 به فروش خواهد رسید.

تکنولوژی FreeSync عملکردی مشابه با G-Sync شرکت انویدیا دارد که میزان «رفرش ریت» کارت گرافیک را با مانیتور هماهنگ می‌کند و در نتیجه مشکلات مهمی مانند پارگی، شکنندگی، یا ناهماهنگی تصویری را که بسیاری از گیمرها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، از بین می‌برد.

اما گذشته از این تکنولوژی، مانیتور جدید ال‌جی دارای ویژگی‌های فنی قابل‌توجهی نیز هست. این مانیتور که از نوع IPS است، توانایی اجرا در حالت 40 تا 60 هرتز را دارد و تاخیر ورودی (Input Lag) آن تنها 9.7 میلی ثانیه است. علاوه بر این، توانایی نمایش 99 درصد از طیف رنگ ادوبی را دارا می‌باشد.

این مانیتور از همین ماه با قیمت 599 دلار به بازار وارد می‌شود؛ قیمت جذابی که توجه بسیاری را جلب خواهد کرد.
منبعEngadget
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
رضا پارسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی