اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

بلک‌بری به فکر یک گوشی اندرویدی است؟

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۶ ق.ظ
ه گزارش خبرگزاری «رویترز»، «بلک‌بری» (BlackBerry) در حال بررسی امکان استفاده از سیستم عامل اندروید در گوشی هوشمند آینده خود است. 



بر اساس این گزارش، سیاست جدید بلک‌بری تمرکز بر نرم افزار و مدیریت دستگاه به جای انحصارگرایی در حوزه سیستم‌عامل است. بلک‌بری سیستم عامل مخصوص خود را بر روی گوشی‌هایش قرار می‌دهد. هم اکنون این شرکت کمتر از یک درصد بازار را در اختیار دارد.

یکی از سخنگویان این شرکت در واکنش به خبر رویترز گفته که "بلک‌بری در مورد شایعات و شنیده‌ها اظهارنظری نمی‌کند و ما تعهد خود را به بلک‌بری 10 که امنیت و بهره‌وری بی‌نظیری را عرضه می‌کند، حفظ خواهیم کرد."

بلک‌بری با اکوسیستم اندروید بیگانه نیست. این شرکت در بلک‌بری 10 عملکردی مشابه با عملکرد برنامه‌های اندرویدی را به طور متناوب گنجانده است و برنامه مشهور BBM Messenger اش نیز برای iOS و اندروید عرضه شده است. علاوه بر این، بلک‌بری همکاری امنیتی جدیدی با سامسونگ به منظور ارتقای امنیت سیستم Knox منعقد کرده است. این شرکت حتی با گوگل نیز در راستای افزایش قابلیت‌های امنیتی اندروید همکاری نزدیکی دارد.

رابطه خبرگزاری رویترز با بلک‌بری نیز در نوع خود جالب بوده است. خبر خرید بلک‌بری توسط سامسونگ اولین‌بار توسط رویترز منتشر شد که با واکنش منفی بلک‌بری و تکذیب شدید آن روبرو شد. حالا باید دید این خبر که می‌تواند تاثیر بالایی در بازار بلک‌بری داشته باشد، تا چه میزان با واقعیت سازگار خواهد بود.
منبعThe Verge
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
رضا پارسا

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز

اگه اهل رقابت هستی بیا!

اگه فک میکنی استعداد تو خوانندگی داری بیا و مسابقه بده و جایزه بگیر.

ما یه سایت طراحی کردیم و قصد داریم توش کلی مسابقه با کلی جایزه قرار بدیم، فعلا هم مسابقه­ی خوانندگی رو راه اندازی کردیم.

اگه تو خوانندگی استعداد داری، این شانس بزرگ رو از دست نده و اگه نداری هم لطفا به سایتمون سر بزن و ما رو از پیشنهاداتت محروم نساز.

راستی ما تا مدت محدودی تخفیفم داریم و اگه دوستاتو خبر کنی هم تخفیفا رو گرفتی هم تو گروه دوستات میتونی مسابقه بدی.

 

 

امیدوارم واسه دادن جواب سلامم که شده به سایت ما بیای* 

http://ontalent.mihanblog.com/

 

آدرس ایمیل ما:

singer.talent94@gmail.com

 

 

تازه میتونی برای بیشتر دیده شدن تبلیغتو با یه قیمت خیلی نا چیز در سایت ما بدی

اگرم با تبادل لوگو یا تبادل لینک موافق بودی پیام بگذار

لطفا شرکت در نظرسنجی را فراموش نکنید 





نظر من درباره مطلبت:

ایشاالله موفق باشه و باشی و ...



خداحافظ

ایشاالله که باز مسیرمون به هم بخوره!  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی