اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

ماه‌هاست که یک شایعه مشترک در میان وبسایت‌های خبری می‌چرخد: دوربین آیفون بعدی پیشرفت چشمگیری نسبت به دوربین آیفون 6 خواهد داشت. امروز شواهد بیشتری از این ارتقا دیده شده است.



Hazma Sood یکی از توسعه دهندگان iOS که پیش‌تر نیز اطلاعات موثقی مربوط به این سیستم‌عامل منتشر کرده بود، اخیرا متوجه کدهای جالبی در iOS 9 شده است.

وی کدهایی در نسل جدید سیستم عامل iOS پیدا کرده که می‌تواند نشانه ای از افزودن قابلیت‌هایی مانند ضبط ویدیوی 1080p، ضبط ویدیوی اسلوموشن 240 فریم بر ثانیه، ثبت تصاویر پانوراما و حضور یک فلش در کنار دوربین جلوی آیفون بعدی اپل باشد.



این می‌تواند پیشرفت بزرگی برای دوربین جلوی آیفون‌ باشد. این دوربین در آیفون 6 تنها ویدیوهای با رزولوشن 720p ضبط می‌کند و از ثبب ویدیوهای اسلوموشن و پانوراما نیز محروم است. علاوه بر این، اپل تا امروز در جلوی گوشی خود از یک فلش استفاده نکرده است که خود میتواند حرکتی غافلگیرکننده از سوی اپل باشد.

این پیشرفت تنها در دوربین جلو نخواهد بود و بر اساس شایعات بسیار دوربین عقب نیز از 8 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل ارتقا پیدا خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
رضا پارسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی