اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

مدتی قبل مایکروسافت اعلام کرد که نسخه نهایی ویندوز 10 را در روز 29 جولای (هفتم مرداد) روانه بازار می‌کند. اما تمامی نسخه‌های ویندوز 10 مشمول این زمان‌بندی نخواهند بود. 



در هفتم مرداد تنها کامپیوترهای شخصی این ویندوز را دریافت می‌کنند و صاحبان گوشی‌های هوشمند باید زمان بیشتری را برای دریافت ویندوز 10 منتظر بمانند. این ویندوز که "ویندوز 10 موبایل" نام دارد، بر اساس خبری که Neowin منتشر کرده دو ماه پس از عرضه نسخه PC راهی گوشی‌های هوشمند خواهد شد. 

این وبسایت اسلایدی منتسب به یکی از مراسم‌های خصوصی مایکروسافت منتشر کرده که در آن "اواخر سه‌ماهه سوم سال" به عنوان زمان انتشار Window Mobile SKU اعلام شده است. اواخر سه‌ماهه سوم را می‌توان زمانی در ماه سپتامبر تفسیر کرد.

بنابراین معرفی لومیا 940 و 940XL، پرچمداران جدید این شرکت نیز در سپتامبر و احتمالا اندکی قبل از انتشار رسمی ویندوز 10 موبایل خواهد بود. تا انتشار نسخه رسمی، نسخه آزمایشی آن در وبسایت مایکروسافت قابل‌دانلود است.
منبعPhone Arena
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
رضا پارسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی