اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

رزولوشن آیپد 12.9 اینچی فاش شد؟

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ
تا امروز شواهد بسیاری مبنی بر تولید یک تبلت بزرگ جدید توسط اپل دیده شده است. بعضی از افشاگران اینترنتی تصاویری از کیس‌های تولیدشده برای آن را منتشر کرده‌اند و برخی دیگر نیز تصاویری را به این تبلت 12.9 اینچی نسبت داده‌اند. 

اما شواهدی جدید در iOS 9 نشان می‌دهد که به نظر اپل برنامه‌ای جدی برای ارایه چنین تبلتی دارد. یکی از توسعه‌دهندگان و متخصصان iOS به نام «استیو اسمیت» اخیرا در نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل صفحه کلیدی بزرگ‌تر از حد معمول تبلت‌های اپل (یعنی اندازه 9.7 اینچ) را مشاهده کرده است؛ قابلیتی که نمی‌تواند با شایعات مربوط به تولید یک تبلت بزرگ‌تر از 9.7 اینچ توسط اپل بی‌ربط باشد.



مقایسه صفحه کلید کنونی در آیپد 9.7 اینچی و صفحه کلید بزرگ‌تر و مخفی iOS 9

بزرگ‌ترین تغییر مشاهده‌شده در این صفحه‌کلید نسبت به صفحه‌کلید کنونی تبلت‌های اپل، اضافه شدن یک خط از نمادهای جدید است که بخش‌های مختلف صفحه‌کلید را از سه به دو کاهش داده است. همچنین دکمه‌های Tab و Caps Lock ها نیز به سمت چپ صفحه‌کلید اضافه شده‌اند. 

«هیراکو وانگ» توسعه‌دهنده تایوانی iOS نیز در تکمیل این خبر افزوده که کدهای iOS 9 نشان می‌دهد که آیپد 12.9 اینچی اپل دارای رزولوشنی 2,732x2,048 پیکسل خواهد بود که تراکم پیکسلی مشابه با آیپد ایر یعنی 263 PPI را حاصل می‌کند.
منبعEngadget
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
رضا پارسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی