اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

اخبار گوناگون فضای it , ict

چندی پیش گوگل فروش رسمی نکسوس 5 را متوقف کرد و دیگر کاربران نمی‌توانند به‌صورت رسمی این محصول را خریداری کنند ولی انتظار می‌رود که آخرین نسخه از سیستم عامل گوگل با نام اندروید M نیز برای این محصول عرضه شود. حال یک تیزری منتشر شده که در آن قابلیت‌های اندروید M معرفی می‌شوند و شیوه کار کردن این قابلیت‌ها نمایش داده می‌شود اما در این میان یک چیز عجیب به چشم می‌خورد.

Nexus-5-with-fingerprint-scanner

فردی که در این ویدیو قرار دارد یک نکسوس 5 در دستش گرفته که از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد و این در حالیست که نسخه‌های عادی این محصول هیچ کدام دارای سنسور اثر انگشت نبوده‌اند و اکنون در این نکسوس 5 قرمز رنگ شاهد سنسور اثر انگشت در کنار دوربین و قابلیت پرداخت از طریق اندروید Pay هستیم. آیا به‌زودی نکسوس 5 به‌روز شده‌ای معرفی خواهد شد؟ پاسخ این سوال منفی است. زیرا در واقع گوگل فروش و تولید این محصول را متوقف کرده است و نکسوس 5 موجود در ویدیو نیز تنها به صورت محدود و برای برخی تست‌ها ساخته شده که در کل شاهد حضور چنین اسمارت فونی در بازار‌های جهانی نخواهیم بود. همان طور که می‌دانید گوگل در اندروید M رسما قابلیت پشتیبانی از سنسور اثر انگشت را در سیستم عامل خود قرار داده و این دستگاه موجود در ویدیو زیر نیز در واقع دستگاهی برای تست این ویژگی بوده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
رضا پارسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی